20 Şubat 2012 Pazartesi

yeni bakıcımız Sevim...

Yeni bakıcımız bugün başladı.. Bakıcı bulmak gerçekten bir dertmiş bunu anladım. Masal'ın ilk bakıcısı doğumundan itibaren bizimleydi ve aileden tanıdık vasıtasıyla geldiği için güvenmek kolay oldu ama eşinin rahatsızlığından dolayı işi bırakmak zorunda olduğunu söyledi. üzüldüm, sinirlendim ve daha da önemlisi panik oldum.

Nasıl bulucam? Nasıl güvenicem? Off herşeye baştan başlamak ne kadar zor. Ben ki ajanslara karşıyım ama yine de bir ajans vasutası ile birkaç kişi ile görüşmeye başladım. aman ne zormuş görüşmek, hepsine bir kulp bulmakta üztüme yok. Yok onun konuşması kaba, yok o bu soruma cevap vermedi derken son gelen bakıcı adayımıza bir anda içim ısındı. güler yüzlü..genç..

Masal'ımın Sevim ablası bugün işe başladı. Masal sabah görünce şaşırdı tabii ama neyse ki sıcak kanlı benim miniğim ve hemen gülücüklere ve kendi dili ile konuşmalara başladı. Bizim evde bir minik daha var Curry :) o da cana yakın ama bir o kadar da kıskanç. Kıskançlıktan deri hastalığı olacak kadar kıskanç hatta. O yüzden bakıcılarla konuşurken bizim bir de kedimiz var açıklamaları da yapmak zorunda kalıyorum tabii :) ama neyse ki Sevim kedileri de seviyor ve hatta kendi kedisi de var..



hee bizim eve yakın oturmasından bahsetmedim tabii, yürüyerek 4 dakika :) daha ne isterim öyle değil mi? inşallah herşey yolunda gider ve bundan sonra heeeppp Sevim ile yolumuza devam ederiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder