24 Temmuz 2013 Çarşamba

Masal'dan ayrı günler..


Masal prensesinin ablası BİBİ rahatsızlandığı için 1 ay kendisine izin verdik ve Masal Hanım'ı ne yapacağımızı bilmez hale geldik.. Tatilden döndük ve Masal'la Babaannesi ilgilendi.. Ve Masal Hanım'ı bodruma göndermeye karar verdik..

Sadece hayatında 3 kere gördüğü arkadaşımız - ki eminim onları da hatırlamıyordur-, Tülye ile birlikte Bodrum'a uçtu büyümüş de küçülmüş hanımefendi..

Şimdi anneannesiyle beraber, orada da bir abla bulduk. bir şekilde idare etmeye çalışıyorlar. ama ben dayanamıyorum.. 4 Ağustos olan uçak biletimi önce 30 Temmuz'a sonra da 27 Temmuz'a çektim :)

Ama her telefon görüşmesinde değişmeyen repliklerimiz;
ben: Masal napıyorsun
Masal: Anne nerdesin
Ben: İşteyim bebeğim
Masal: Anne del
Ben: gelicem aşkım, çalışayım para kazanayım sana oyuncak alabilim.
Masal: Anne del

ve telefonu bırakır ve gider..

Bunun üzerine ilk uçakla bile Bodrum'a gidilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder