14 Ocak 2012 Cumartesi

Masal'ımın kokusunu da bavuluma koydum..

Tatile gidiyorum ama ilk defa içim buruk çünkü Masal'ımı götüremiyorum..
İlk defa Masal'ım olmadan 5 gün geçireceğim, bu beni kesinlikle tedirgin etmiyor ama içim buruluyor ne yazık ki..
ne büyük sevgiymiş evlat sevgisi.. " evlat sevgisi" dünyanın en büyük sevgisiymiş gerçekten.. insanın canından daha büyük bir sevgi, gerçekten bir anne meleği için herşeyi yapar ben bunu anladım.. bir canlıya bakıp içimin titreyeceğini hiç düşünmezdim ama oluyormuş işte böyle bir sevgi varmış ve Allaha şükür bunu tattım..
hayattaki en büyük aşkım, varlığımın nedeni minik meleğim iyi ki var..

Masal'ımın kokusunu da bavuluma koydum ama o benim kalp bavulum hep hep hep yanımda olan bavulum, nerede olsam da içinde Masal'ımın kokusu, sevgisi olan bavulum..

Seni çok özleyeceğim bebeğim..

1 yorum:

  1. O da seni özleyecek ama bu cesaretinden dolayı da seni kutlamak istedim. Annenin bebeğiyle, bebeğin anneyle yapışık yaşaması bi yere kadar güzel ama bi yerden sonra da ona zarar veren birşey. Sen süper büyüteceksin kızını bunu her gördüğümde daha çok anlıyorum. Ama bana zor geliyor valla sensiz buralar. Sabah 10 olduğunda telefonum çalmadı eksiklik hissettim.

    YanıtlaSil